Ring så spelar vi

Har ägnat den senaste halvtimman åt att spela ,ring så spelar, vi på webben.
Riktigt roligt och allmänbildande. Om man svarar rätt på sju frågor i följd så har man en chans att vara med i radion.


Jag har haft riktigt ont i halsen i dag.blä!
Hoppas att det är ngt snabbt övergående.

Flera av valparna har fått namn av sina nya hussar o mattar. T.ex. Voff, Sigge, Kenta, Shiro, Greta och ev. Molly.

Hanna har haft fysikläxa idag.Fy! Matte o svenska tycker jag går bra, men fysiken..........:(

I morgon måste jag ta mig iväg o hälsa på mormor.

Nu......varm mjölk med eucalyps-tabletter.

Natti

Kommentarer
Postat av: Soffie

trevlig blogg.

2008-09-20 @ 19:55:59
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Maria

Dom är för söta valparna. Måste komma bort innan dom flyttar & kika på dom.

Tjing

2008-09-21 @ 18:17:55
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Helèn

Soffie: Tack!

Maria: Ja det är klart att du ska komma. Dom har växt rejält sen du såg dem.

2008-09-21 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0