Kallt

Usch, nu känns hösten ute och inne.
En av valparna kröp in under sommarstugan i gårkväll när de skulle gå in.
Hon ville inte komma fram med vare sig lock eller pock.  Jag lämnade dörren öppen ifall hon skulle ångra sig. Efter ca 25 min. kom hon insmygandes. Det hann att bli riktigt utkylt inne under tiden.

Dom är i alla fall sååå söta nu! Ulliga o runda som små bollar.
Om två veckor är dom flyttklara. Kommer att bli väldigt tomt.,
Jag har tre valpar kvar som är otingade, två tikar o en hane.

        pappan till valparna. Eld

Det här är Kenta som ska flytta till Gävle.


Nu måste jag hämta Hanna på skolan.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men va gulliga dom blivit. Kan tro att det blir tomt...fast kanske lite skönt oxå.

Kram

2008-09-17 @ 15:12:16
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka sötisar!! :) Hoppas alla hittar nya hem, annars har du helt plötsligt 4 hundar fniss ;)

2008-09-22 @ 07:19:26
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0