Ännu en dag

Jag känner mig väldigt trött idag. Ändå vill jag inte gå o lägga mig än.

Har haft veterinären här. Det gick väldigt bra. Så nu är valparna leveransklara.
Jag tyckte att jag hade organiserat upp allt väldigt bra. Jag placerade alla i valphagen och sen tog jag in två o två. efter vaccinering o chip så släpte jag ut dom som var färdig på gården. När nr.4 skulle släppas ut, så säger Ingela- men hur många har vi släppt ut egentligen. Ute på gården var alla 12.
Men det gick bra ändå, ingen kröp under sommarstugan o gömde sig.

Imorse hade jag bråttom när jag skulle flytta på hästarna. Jag fick världens stöt när jag höll i Lukas, jag lovar att vi blev pigga efter det.

Nu blir det sängen i alla fall!




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för kaffet i dag.

Nu har jag lagt in valparna hos mig.

Tjing

2008-09-25 @ 21:37:02
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0