Valpar

Nu är alla valpar sålda! Det blev ju så att vi behåller två själva, Diva o Thelma. Sista tiken ska flytta till Sollefteå.
Jag hoppas att vi ska kunna samla ihop allihop nästa sommar. Det skulle vara jättekul.

Albin har fått vattkopper nu, och inte den lindriga sorten. Prickar överallt från topp till tå och feber.

I morse fick jag lite sovmorgon. Jag var upp vid 6-tiden och gav valparna mat o släppte ut dem, men sedan kunde jag gå upp o gona mig ett tag till för Jonas gjorde fika, gav hästarna vatten o gjorde upp eld. Skönt!
Sedan var Madde o jag ut o red.

Nu blir det duschen!

Ha en glad lördag


Kommentarer
Postat av: okänd

vad hände med texten vad den flipad el. va det den som sat vi datorn

2008-10-31 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0