helg

Nu har äntligen alla vattkoppor gett upp, så nu är allt som vanligt igen.

Har haft några duster med våran shettis. Han har ju fått stått ett tag nu när pojkarna har varit sjuka, så igår var han mer än lovligt busig.
Fick spänna för vagnen så han fick springa av sig lite, så nu är han samma gamla Sammet igen.

Jag har tittat på ett program som heter "hemma hos mig halvåtta" fyra stycken som bjuder varandra på mat, som sedan ska betygsättas. Men det jag har tokskrattat åt är berättarrösten som är Helge Skoog. Han har sådana dråpliga o roliga kommentarer till allt.

Inatt kommer Jonas hem. Skönt!
På söndag börjar det en valpkurs. Kul! Flera av "mina" valpar ska vara med.

Nu ska jag fördriva tiden med lite poker!

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jobbigt med vattkoppor.

Ja hoppas ni har en skön helg...nu när du fått hem gubben.

Tjing

2008-10-25 @ 21:30:05
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0