Fy

Fy för oärliga hundköpare. Ringde en man o ville att jag skulle spara sista hanen till dem. Idag skulle dom komma.
Men,men ingen kom o ingen hörde av sig. Då jag kontaktade dem, så hade dom fått ett bättre pris på en annan hund, sa dom.  Dåligt gjort att inte höra av sig!

Idag är Albin också hemma. Hosta o ont i halsen. Fast just nu verkar ingen av dem sjuk, för dom lever f...n på övervåningen.

Måste ta mig iväg o köpa spån snart. Nu kommer det att gå åt, när hästarna ska börja stå inne.
Jag har inte varit ut och ridit på länge nu, måste ge mig ut till helgen. Albin tjatar också på att han och jag ska ut o rida tillsammans igen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bättre pris på en annan hund??? Va? Har man fastnat för en hund och bestämt sig så ändrar man väl inte det? För pengarnas skull?

Håller med dig, MYCKET dåligt!

2008-10-09 @ 18:02:40
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0