Ett gott skratt förlänger livet

Idag har jag varit i Sundsvall med mina två döttrar. Mycket skratt och tokigheter.
Jag handlade lite kläder till Albin o Anton. Hanna o Moa skulle ha skor.

Sedan blev matinköp både på Willys o ica maxi.
På väg till ica så mötte vi en gubbe på väg åt fel håll i rondellen. Oj, oj.


När vi var pank så åkte vi o hälsa på brorsan, Adam, och passade på att gratta honom i efterskott.

Till helgen blir det pokerkväll med 4 andra tjejer. Vi ska hålla till i Vättastugan så det gäller att ta på sig pannlampan tills man ska hem.

Albin har inte fått några vattkoppor än, men det kommer nog.

Nu blir ska jag fika sedan tv.





 

Kommentarer
Postat av: victoria

nu kom jag och tänka på en sak här faktiskt, ett gott skratt förlänger livet, men tiden går fort när man har roligt ? haha

2008-10-06 @ 10:43:04
Postat av: Helèn

Victoria:Det har du rätt i ;D

2008-10-06 @ 16:45:02
Postat av: Sofie

Men åååååååååååå va kul med poker kväll!! :)

2008-10-06 @ 17:12:56
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte dumt med skratt.

Jag är inte ett dugg avundsjuk på Sussi & Ingela...

Tjing

2008-10-08 @ 10:05:18
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0