Uppkopplad

Nu är jag åter ute i rymden igen.
fick inte till det trådlösa nätverket igen, så det var bara att flytta datorn till övervåningen o ta fram kabeln igen.

I Lördags blev det en vin-kväll med Maud o Maggan. Kex, ost, vin o trevligt sällskap är aldrig fel.

Hundkurs i söndags: det mesta gick bra.
Sista gången nästa helg. Så ska gå till skogen och ha lite skott-träning. Mycket bra även om de inte är jakthundar. Sedan ska vi ägna oss åt min favoritsysselsättning- korvgrillning.


Imorgon måste jag ringa hårfrisörskan. Tror att hon även ska få färga håret på mig den här gången. Annars gör jag det
alltid själv.

Slötittade lite på den nya serien på tv4+ Hund coachen (tror jag). Vilken fruktansvärt talanglös kille. Idag fick dom avliva en av hans fall. De andra gångerna jag har sett, så har han gått undan med hunden själv en stund, sedan kommit tillbaka.
- ja nu är hunden bra!

Tacka vet jag Cesar!

Nu blir det bingen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vaaa? Är han så jävla kass? Jag har inte sett ett enda avsnitt tyvärr.



Fråga på hundkursen hur du lär hunden att steppa, har dom inget tips kan du alltid få av min Troja ;) Hahahaha......

2008-11-17 @ 22:54:32
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria

Cesar är kung!

Har inte sett just nåt av det andra programet.

Tjing

2008-11-18 @ 07:49:12
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tack för i lördags, för gott vin & trevligt sällskap.

Det här måste vi göra om snart.

Vi kan inte vänta för länge mellan varje gång!



Ha en bra dag

2008-11-18 @ 08:43:19
Postat av: Caroline

Jag håller också på Cesar!

Han är grymt seriös och duktig tycker jag.

Kul att det går bra på hundkursen. Man blir så äggad varje gång. *flirt

2008-11-18 @ 16:18:00
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello! Aha ja där ser man vad världen är liten. Stina ska flytta så fort vi har möjlighet att flytta in. Och vi kommer nog att flytta nån gång under helgen den 6:e eller 7:e. Lotten ska separeras från fölet då. Ha det gott!!

2008-11-19 @ 21:11:27
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0