Börja om från början..................

Jag överdriver väl inte om jag säger att det var länge sen jag skrev här :D

Tar nu nya tag o ska försöka uppdatera med jämna mellanrum.

Som ni förstår så har julen tagit slut även i Gösunda. Fast man kan ju tvivla när man ser på vädret.
Barnen måste ha mössa o jacka på sig och förra veckan när vi var i Ö-vik, så kom det snöflingor flygande.


Förra fredagen fyllde Pontus år, så då var det smörgåstårtor o firande. I morgon fyller Hanna 15 år, så då är det dax att fira igen. Ingen idè att tänka på någon bikini-figur med alla tårtor o godsaker.

Jag ska försöka hitta något till Hanna imorgon och jag ska också åka o hyra en jordborr så att min efterlängtade altan kanske kan bli klar till midsommar i alla fall.

På lördag ska Hanna o några kompisar till henne sova i stugan, och vi har inte varit dit något i vår så vi får städa ur den på lördag f.m.

Moa tjatar på mig om övningskörningskursen så jag måste ta mig i kragen o ringa körskolan.

Nu ska jag ut o flytta på hagen åt hästarna lite, sen är det tajm att hämta Hanna på skolan.

image78

 Ha det !!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0