Hopp om livet....

Idag är huvudet lite lättare o ingen feber..........skönt!

Var ute med Moa en stund idag när hon red. Freddy vill gärna sparka bakut o ge sig iväg. Ibland däremot, tvärnitar han så att Moa nästan åker över halsen.

image104

 Imorgon är det ridlektion igen. Hoppas att jag orkar vara med. Blir svettig av minsta lilla.

Jag köpte en massa böcker på fyndlagret sist jag var dit. Sträckläste två böcker, men nu har jag inte börjat med ngn ny. Det blir nästan som ett gift, man måste läsa färdigt boken. När man lagar mat, på kvällen, när man hjälper barnen med läxan o.s.v. Och det spelar ingen roll om den är bra eller dålig, för är den dålig vill jag ha slut på eländet så fort som möjligt. Ikväll ska jag i alla fall börja med en bok av samma författare till "mannen som talade med hästar". Den handlar om vargar som kommer ner i samhället.


Nu ska jag duscha pojkarna och sedan släppa in hästarna.

Tjingeling!image106

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Jag är oxå förskyld nu! Inte kul

2007-09-25 @ 21:29:01
Postat av: Maria

Skönt att du är feber fri, men det tar några dagar innan man är som folk igen.
Böcker är härligt.
Kram

2007-09-25 @ 22:01:44
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: sofie

Han verkar vara en rolig prick eran nya häst *fniss*

2007-09-26 @ 10:25:48
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: sofie

Vi måste planera en ritt :-)

2007-09-27 @ 07:10:35
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: moa

hahah, ful bild :D

2007-09-29 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0