Träning

I går kväll o idag har Moa o Freddy, Hanna o Furu-jänta varit på dressyrträning på Lindberga.
Det gick bra för bägge ekipagen.
Lägger ut lite bilder på lindbergas hemsida.

Nu har vi ätit taccos o lördagsgodiset har redan kommit fram.



image137

Anton 3 år är fixerad vid att byta kläder ca. 4ggr om dagen. Ena gången ska han ha "hård"byxor, dvs jeans, en stund senare ska han vara superhjälte=ny tröja, vantar, mössa och svärd. Efter utförda hjältedåd så är det dax att byta om igen, och går man på toa o råkar få lite vatten på tröjan, så är det bara att gå till garderoben igen. En av döttrarna var likadan när hon var liten, eller faktiskt så är hon så än idag!


Missade idol igår :( Vem var bäst??

Nu måste jag jaga dammråttorna en stund.

Keep on smiling!
image138

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är full fart med ungarna hör jag. Tacos ska jag oxå äta hade jag tänkt men vi var ju till mamma & Birgitta hade köpt med en smörgåstårta så jag tror jag sparar tacos tills i morgon.
Ha en trevlig lördag kväll nu!

2007-10-27 @ 15:51:56
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Ella

Fina bilder du har tagit =)

2007-10-27 @ 19:36:22
Postat av: Ella

Okej det ska jag göra men jag tycker det är pinsamt att fråga om hjälp. Om du läser detta idag måndag så kommer kanske marco upp själv ikväll.
Jag har åkt å jobbat på Timrå ridstadion.

2007-10-29 @ 14:58:37
Postat av: Ella

tack för tipset ska väl kanske lägga in en ansökan dit... det är ju bra mycket närmare dit.. med tanke på bensinpengarna =)
ha d gött...

2007-10-30 @ 19:00:17
Postat av: Elenor

Jag mockade i stallet där moss och sixten står...
Visste inte om jag skulle ha tagit in hästarna, åkte strax efter 16- så jag lät dem vara ute.
KOmmer ikväll och ger dem kvällshöet.

2007-10-31 @ 16:39:51
URL: http://www.ellas81.blogg.se
Postat av: Maria

Nämen nu får du uppdatera lite.

2007-11-01 @ 09:28:04
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

ja det vore verkligen skit kul! man skulle ha planerat ett datum så det blir av! :-)

2007-11-01 @ 09:59:39
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0