Gardiner....

Har suttit o bläddrat i Jotex........vill ha jättemycket nytt.
Men då vill jag naturligtvis att strykning o fönsterputs ska ingå i priset.

Imorgon kväll kommer brorsan o Ellinors hästar, så jag måste ut o städa rent i boxarna som de ska stå i.

Var in till Maggan idag. När ska vi ha nästa träff tjejer?
image113

Ingen ridning i morgon, min mormor fyller 79 år. Hoppas att Jonas också hinner hem.

Till helgen är det Lindberga dagen på Lördag, så då ska jag o Jenny dit o ta med ngr hästar för att visa upp.
Det är också försäljning av begagnade hästgrejor m.m.

Tack för trevligt lunchsällskap idag!!!

image112 

Idag när jag kom hem hade mamma varit här o plockat i o ur diskmaskinen. Sedan hade hon matat kattungen också. Tack Mamma!


Var o handlade förut o det gick på 450 kr, för mjölk o lite äpplen......måste börja göra en veckomatlista och hålla mig till den.

Nu dax att göra upp eld o mocka!
image114

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja man blir lite köp sugen när man sitter & blädrar, jo nog vore det toppen om fönster putsning & strykning ingick i priset.
Nog är det dyrt så det räcker till när man ska handla & tyvärr så blirdet väl en del små handla.
Ha så kul på lördag.
Kram från Edeforsen

2007-10-03 @ 01:31:23
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: caroline

Begagnade hästgrejor??.... Det lät intressant!! =)
Då måste jag ju dit och kolla. Jag skulle behöva en tumkörnings sele/jord.
Får se om vi ses då! Kram Carro

2007-10-03 @ 13:37:45
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Emma

Ha ha, i somras var det nog.

2007-10-04 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0