????????

Ikväll har vi varit till Sundsvall o grattat Jonas syster Sussi. Smörgåstårta o annat gott mmm.

Skickar även ett grattis till grannen Sussi, som också fyller år.

I morgon kväll är det föräldramöte, både på dagis o på gymnasiet. Någon som vet hur man klonar sig?

Var in på Grenen o köpte present idag.....jag vill bara handla en massa till mig själv, ljuslyktor, doftljus o ytterkrukor.

Maggan o jag surrade bort flera timmar idag. Skönt att bara sitta i lugn o ro o surra.

Inga bilder idag...det bara djävlas!

Sleep well!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hälsa Sussi & gratta henne från mig i efterskott. Själv var jag till grannen Sussi, jag tog med en trädgårds tomte har ju några som står här & samlar damm...fniss
Ha de. Kram från oss på Forsen

2007-10-16 @ 21:20:08
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Maggan

Hej Helén och tack för många trevliga timmar hos dig igår. Har lite ont i röven, men det var det värt! // Ha det gott

2007-10-17 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0