Tung dag...

Idag känns det som en tung dag.
När nackvärken gick över så fick jag ont i handleden o tummen. Idag har jag en knöl nedanför tummen o det värker som f**n.

Slapp att skjutsa flickorna o Pontus i morse,Glenn tog min bil o skjutsade dem. Tack Glenn!
Skönt, jag slapp att klä på pojkarna o dra med dem.

Inatt kommer Jonas hem. Längtar mycket! Tyvärr åker han redan på Söndag igen.

Tänkte åka o köpa spånskivor o bygga hönshus av ena uthuset, men med den här handen så blir det nog inget.

Emma o jag + barnen var till Jenny o Adde o fikade igår. Klara bara sov så det blev ingen snusning på henne.
Sätter in kort på dej också Adde.  ;)

image25

Tyvärr lite suddigt!!!

image26

Trebarnsmor sedan två veckor!!!


Nu ska jag bädda rent i sängen..och baka en tårta. Jag får främmande på eftermiddagen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: carro!

Fina kort! "ler"

2007-05-28 @ 08:22:21
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag tycker att jag ser sliten ut...

2007-05-28 @ 14:12:07
Postat av: yvonne

aHA BAKAR DU ALLTID OM DU FÅR FRÄMMANDE,BRA MAN VET

2007-05-29 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0