SMÄRTA!

Jag har fått fruktansvärt ont i nacken o ut mot axlarna. Vaknade med inatt o var alldeles kallsvettig. Pallrade mig upp o smörjde med Zon-salva.
 
Måste erkänna att jag saknar Jonas nu (som jobbar borta), för jag skulle behöva massage. Nej nu var jag stygg! Det är klart att jag saknar honom ändå. Han kommer hem imorgon o blir hemma tills på Söndag.

 Imorgon fyller Pontus 18 år. Tänk att det är så länge sedan jag låg på BB o var så lycklig över mitt första barn. Sedan dess har han gett mig både glädje o huvudvärk flera gånger.

Vi var ute o övningskörde idag. Det går väldigt bra. Ändå sitter jag o småbromsar i golvet.

Nu är barnen ledig resten av veckan från skolan, och jag är också ledig. I alla fall ons. tors. fre.  Skönt!!

Nu ska jag göra upp eld o sedan vika tvätt.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Carro

Måste du vika tvätt å du...Hahahaa

2007-05-16 @ 22:20:53
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0