regn o rusk

I dag blev det en riktig slappardag. Hälsade på Jenny halva dagen. Tack för underhållningen Adde!
image37


Sedan var det dax för affären igen....måste åka på Willys o storhandla snart. Det är ju hopplöst att fara o handla lite nästan varje dag.  Idag blev det pastasallad o hembakat bröd med vitlökssmör.

Jonas kommer inte hem förrän på lördag morgon. ojojoj.

I dag åkte Alvar, Hanna o Sussi till Bulgarien. Lyllos dom! Hoppas att dom får bra väder.
                                       
                                                      image38


Nu ska jag göra upp eld o sedan vika kläder.



image39

Kommentarer
Postat av: Simone

Får man beställa lite nybakat bröd av dig=)

2007-05-31 @ 22:10:05
Postat av: carro!

Åhh vad jag är hungrig.... Och inte blev det nå bättre av att läsa din blogg....
Du är såå duktig! Att du orkar å baka till råga på allt!!
Kram

2007-05-31 @ 22:40:52
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Helèn

Carro:ingen avancerad bakning. Jag gjorde matbröd i långpannan o skar i rutor.
Simone: Tar med mig i morron när vi åker till stan:)

2007-06-01 @ 12:48:33
Postat av: moa

ska simone med till stan?:O ÅÅ nej!!!! :D hahaha

2007-06-01 @ 17:39:44
URL: http://helensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0