Gräsänka...

Det kan man väl säga att jag är. Jonas kom hem lördag morgon kl.6 o åkte i går kväll igen. Till helgen måste flickorna o jag åka till stan för att köpa examenskläder, så Jonas o jag hinner nog inte umgås så mycket då heller.
Pratade nyss med honom och då hade de nyss kommit in i Norge.

I kväll var brorsan Marco o Ellinor hit en sväng. Pojkarna var lagomt trötta o griniga efter att ha varit ute o cyklat på sina nya cyklar mest hela dagen.

I morgon är det utvecklingssamtal på dagis. 
Och till veckan får jag inte glömma min tandläkartid, ett nödvändigt ont.

image28



I dag när jag var o handlade gick jag bara omkring, fick ingen ispiration till någonting. Jag hatar att planera vad vi ska äta!
I dag blev det kasslergryta o morgon fläskkarrè. Jag gjorde faktiskt klappgröt också. Jag älskar det!


Jag dammsög o torkade golvet i hallen o köket. Märks inte. Wilma löper o barnen kutar ut o in hela tiden.

                                                                                   image29


Nu ska jag titta på tv'n en stund o sedan sova.

Sov gott!



 

Kommentarer
Postat av: sofie

Sista bilden är HELT enligt min teori!! =)

2007-05-28 @ 22:07:41
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: yvonne

Men herre gud. Jag har missat din blogg,vad har hänt??? Kul är det i alla fall,speciellt att man förstår att Hanna inte fastnat. hihi

2007-05-29 @ 13:06:08
Postat av: Jenny

Du kan ju få låna Adde,, han är duktig på att städa bland annat...

2007-05-29 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0