EGEN DATOR!!

Nu du Yvonne har jag en egen dator i sovrummet. Nu kanske jag hinner blogga ibland.  :)

Idag går jag mest omkring o väntar på att åka o jobba.
Bättre att börja på morgonen.

På fredag ska jag iväg på klassåterförening på Aveny. Måste försöka att åka till stan o köpa ngt att ta på mig.
Jag har inte så stora förväntningar och tänkte först inte anmäla mig. Blev till slut övertalad så nu åker vi 4 st tillsammans dit.

Igår kastade Anton en sten på Albin. En praktfull tjockläpp o en lös tand blev följderna. Tur att det är mjölktänder.

                                                                          



Idag kommer Jenny o Klara hem från BB..       Måste dit senare i veckan.

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen får man sig lite läsning, det var på tiden

2007-05-14 @ 13:31:21
Postat av: Carro

Alltid lika kul å läsa andras bloggar!!
Mindre roligt med tjockläpp!

2007-05-14 @ 19:57:27
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0