design

Har stylat om sidan lite..........inte riktigt nöjd men hinner inte mer just nu.

Albin o Anton kom in för en stund sedan o var genomblöta. De hade använt vattenslangen o tvättat cyklarna. Kläder o skor var också vältvättade.

Jag hade sagt att vi skulle hälsa på Maggan o Max, men nu får dom sitta inne o titta på tv istället.

Imorgon tänkte jag försöka ta mig iväg o hälsa på en väninna som jag bara har pratat på telefon med på sista tiden.

Köpte lite plant idag o satt ut, så nu hoppas jag att det inte ska bli någon kall natt framöver.

I morgon måste jag ta in ved också. Tycker inte att det ska gå så mycket nu när inte värmen är på, men alla ska ju duscha varje dag.

Kommentarer
Postat av: carro!

Du kan väl be Jonas ta in ved åt dig så att du klara "er" när han jobbar borta! Eller har han annat å göra när han är hemma.........

2007-05-31 @ 22:43:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Helèn

Varför ska han ta in ved när jag är hemma o kan göra det! När han kommer hem en o en halv dag måste vi hjälpas åt med så mycket annat.

2007-06-01 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0