Änglar

image33Jag tycker väldigt mycket om änglar. Brukar säga att ingen av mina barn blev som änglar så jag får skaffa dem på annat sätt. :)

I morgon ska Hanna (svägerska) o jag rida en stund på förmiddagen.

Var iväg o köpte insektsmedel o schampo till hästarna idag.....hoppas att det blir soligt till helgen så att vi kan duscha av allihopa.

I gårkväll tittade jag på Skenet bedrar på tv4+. Jag tycker att den är helt sjukt rolig.
Ikväll slötittar jag på House. Ganska bra, men samma upplägg i varje avsnitt........först flera feldiagnoser innan den rätta medicinen sätts in.

                                                                          image34

Var på utvecklingssamtal på dagis idag. Bara beröm för båda pojkarna. Jättekul!

Nu blir det en tunnbrödsmacka o juice.

Sleep well!

Kommentarer
Postat av: carro!

Vad gott det lät med kvälls fika!! Dels ska jag inte äta på kvällarna.... Men råtterna har även hängt sig i min kyl!! =(

2007-05-29 @ 22:09:26
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: moa

HOUSE äger!! :D

2007-05-29 @ 23:02:03
URL: http://helensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0