Ojdå! En hel vecka...

En hel vecka sedan förra inlägget!
Måste nog ordna ett schema här vid datorn. Den är aldrig ledig när jag har tid...

Spelade poker o drack en o annan grogg i går hos Anders o Emma. Kul!! Vår genomtrevliga svärson skjutsade hem oss.

Idag har det varit trevligt  (fast trött). Först kom Maggan, en väninna som jag gått i skolan med. Vi red en sväng.
Världens busväder!!! På eftermiddagen ringde en annan väninna, som jag inte har pratat med på evigheter.
Vi pratade länge och under tiden så hann mina minsta änglar med både det ena o det andra. Anton tömde ut en flaska barnolja. Jättemysigt!  Sedan öppnade de ytterdörren och tog snö som de kastade in i hallen. Då var det färdigpratat i telefon för min del.

Jag o Maggan diskuterade idag om man skulle jobba i fall det inte vore för pengarna.
Jag skulle inte tveka att vara hemma om jag kunde.
Maggan såg mer till den sociala biten. Att träffa folk o ha något att göra.
Själv skulle jag inte ha något problem med att ha o göra, o vänner o bekanta skulle jag träffa ändå.

Ändå är det inte så att jag inte trivs med mitt jobb, för det gör jag.

Kändes nästan som om axlarna sjönk ner lite idag när det började snöa. Nu när det hade börjat bli torrt på vägarna till o med.
Men jag insåg att det är ju faktiskt samma sak varje år.


Jag jobbade natten på fredag o i går blev det sent med pokern (groggen), så nu känner jag mig lite mosig.
Det blir en tidig kväll i dag, om jag får bestämma.

Nu ska vi hämta bilen hos Emma o Anders.

Chiao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj då, ni tycks ha hunnit med både det ena och andra under tiden jag har vart ifrån datorn...

Men det är väl trevligt med små änglar! Dom vet alltid när det lämpar sig att hitta på något "rackartyg". hihii

Jag tror jag börjar med bloggandet igen jag också, i alla fall tills jag får ett nytt återfall av slöheten....

Kram kram

2007-03-20 @ 21:38:50
Postat av: carro

Det var jag som skrev.......

2007-03-20 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0