MORNING

Morgonstund har guld i mun ;) 

Inte om man vet att man får sova och Anton vaknar kl.6 ändå. Pust!
Man försöker med alla medel att få honom att ligga kvar i sängen en stund- killa ryggen, titta på tv, läsa böcker.

Nu är vi i alla fall uppe o det känns ganska bra ändå.

Fy vad det snöar!

I går var vi o grattade äldsta barnens kusin, Sanna.

Blev ledig i dag, så då kan jag gå på Emmas party ikväll.

Anton är ganska snorig idag, så jag tror att vi håller oss inne. Dom tjatar om att gå ut o köra 4-hjuling på en gång när dom vaknar.

ska försöka lägga in några bilder senare, det krånglade bara med uppladningen igår.

Nu ska jag gå och elda.


Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: carro!

...och så hälsade du på mig.... med barnen för första gången, tror jag. Det var ju trevligt, så dom fick leka. Ha en trevlig kväll! Och inte för många Irishcoffee nu!!

2007-03-07 @ 22:27:07
Postat av: Lisa

Hej Helèn! Man får ganska mycket gjort när man kliver upp tidigt. Fast man blir ju så trött på kvällen när man vill ha lite mys med gubben.

2007-03-07 @ 22:38:33
Postat av: sofie

Tjena Helen! Va roligt att du oxå har en blogg! Bloggandet sprider sig som en löp-eld tror jag :-) Här kommer jag att titta in fler gånger! /Sofie

2007-03-08 @ 15:18:55
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: carro

hej helene!
Har du slutat skriva??
jag brukar gå in och kolla..... Men till min besvikelse idag....-inget nytt.

2007-03-16 @ 07:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0