Lugnet sänker sig i huset.

Idag har hästarna blivit omskodda. De blev som unghästar efteråt, sprang o jagade varandra upp o ner i hagen.
Jag har nyss varit o tagit in dem. Det blåste så det kändes som -20.

Jag o pojkarna var o hälsa på min brorsa Marco idag. Han har ramlat o slagit handen så han måste gipsa. Stackarn!!

Förut ikväll smet jag iväg till en vännina som jag inte har pratat med på jättelänge. Maud. Det är skönt med vänner som det känns som om man hade träffats i går o pratat, så det är så naturligt.

Mina döttrar har haft sitt sedvanliga bråk om ngn oväsentlig grej. Efter urladdningen så känns det som luften går ur hela huset. Ska man slå dövörat till eller försöka medla???

Emma ringde o bjöd mig på kryddparty, men tyvärr så jobbar jag eftemiddagen då. (mycket jobb den här veckan)

Nu ska jag gå o duscha o sedan krypa till kojs. Jag börjar 7 i morgon så jag måste väcka två trötta killar i morgonbitti oskjutsa dem till dagis.

Vi syns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0