LEDIG HELG!!

Fredag, så skönt.
Har nyss kommit från jobbet o nu är jag ledig hela helgen!!

Tänkte försöka planera maten några dagar framöver så att jag inte behöver fundera så mycket på det.
Sjukt, att ett av det största problem man har är att fundera ut vad man ska äta o under tiden finns det människor som inte har ett dugg att äta.

Tittade på mina fönster idag när solen lyste, Oj, oj!  Men än så länge ser man i alla fall ut, så fönsterputsningen får vänta.

Vi har inte varit iväg o åkt skridskor på hela vintern o nu är det väl ingen is kvar snart. Albin har ett nya skridskor som han måste få provåka.

Nu är det ICA som gäller.

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Härligt att du är ledig hela helgen, det är jag med!! :-)

2007-03-09 @ 21:36:54
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0