FREDAGKVÄLL

Passar på att använda datorn ett tag.   Med tre tonårsbarn så är den inte ledig så ofta.

Läste på Carros blogg om vänner och jag måste säga att jag väljer mina vänner som jag umgås med på fritiden.
Är det ngn som får mig att må dåligt pga skitprat eller som bara vill använda mig som "soptunna" då klarar jag mig bättre utan den "vännen".
Vänner ska lyssna när man gnäller men även skratta tillsammans med mig. Så mitt råd till Carro o andra är att umgås inte med ngn som suger musten ur er.


Jag har det ganska lugnt här hemma i kväll.  Pojkarna tittar på film (från hemglassbilen) och Hanna är på sitt rum.
Moa har åkt med sin kille och Pontus tillbringar kvällen med sin tjej i Nedansjö.
Min sambo o själsfrände, Jonas, är ute och skruvar på traktorn (hans själsfrände ;) ).

Nu ska jag titta en stund på tv'n sen blir det natti natti.

Ha det bra!!



Kommentarer
Postat av: carro

Så sant Helen! Du har förstått vad jag menar....
Men så är du ju några år äldre än jag. Jag lär mig väl, så småning om.....
Vad stora barn du har! När dom börjar träffa kärlekar och så, då måste det kännas konstigt. Som att dom åldras men inte du, typ... Eller?
Kolla även in på min sida på ; www.familjeliv.se . Där finns jag i Sundsvall, stöde. Och heter Ede Carro 78. Ha det så bra. Kram carro

2007-03-04 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0