snart klart

Nu har jag städat nervåningen o både pojkarna o jag är nyduschade. Skönt!

Började klippa gräsmattan..........först fick jag plocka stenar o pinnar efter Wilma.
Hon är hopplös på att bära dom upp på gräsmattan. Jag hade nog missat någon sten för det small till under gräsklipparen nått hemskt.

I lördags hade vi en bisvärm här. Den landade i nyponhäcken. Fy! Den var jättestor och jag fick ta in både barn o hund. Ett tag delade den på sig så att några höll till i skorstenen. Vi eldade o eldade för att de inte skulle stanna där.

Nu är de Gudskelov borta.



                                                      image54

Lukas ben är i alla fall bättre, men inte helt bra.
Näs Rappas matte, Monica, var hit o hälsade på henne i dag.
Jag har inte kunnat rida sedan i Söndags eftersom Jonas inte varit hemma. Hoppas att jag kan ta en tur både lördag o söndag.

                                                  image55

Nu ska jag titta på tv o tjusas med mina småkillar..



                                                       image56

Natti natti!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Full fart hör jag: Ha de så bra du oxå i midsommar kanske jag tittar bort på plan en sväng.
Kram

2007-06-20 @ 22:02:39
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Jenny

Tur att bisvärmen försvann..
Fin ängel du har hittat. Kram

2007-06-20 @ 22:11:51
Postat av: sofie

Hoppas Lukas piggnar på sig!! Glad Midsommar!

2007-06-20 @ 22:59:27
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Moa

Nu ska jag gå ut och kolla till Lukas och se om han har blivit ännu bättre, (hoppas)

2007-06-21 @ 21:19:47
Postat av: Caroline

Hoppas att ni hade en riktigt trevlig midsommar! Otäckt med bisvärmen....
Ha det så bra! Men du; Försök å blogga lite oftare!!!!! Jag saknar att läsa inläggen....=)
Kram Carro

2007-06-26 @ 10:04:47
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0