Äntligen Fredag!!

Skönt att det är helg.
Vi har varit ute hela förmiddagen. Pojkarna har borstat o ridit på Sammet. Sedan fikade vi ute i solen. Mysigt värre!


Längtar till i morron när vi ska träffas hos Maggan. Det är kul att dricka lite o bara surra utan karlar.
                                  
                                                                   image40

Jag måste försöka hitta några kläder till mig själv också i morron när vi åker till stan. Har lite svårt att hitta ngt som sitter bra nu för tiden. Måste försöka att bli mer inspirerad av Carro. Hon är jätteduktig!
Själv känner jag mig så här.
                                                                     image41

Nu har mina små "änglar" sprungit ut o in med vattenflaskor o blött ner i hallen. Att det är så himla kul med vatten.
Bäst att gå o torka upp det.

       Ha en bra fredag!!!!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hihi, rolig bild! Men inte speciellt likt dig ;-) Kram

2007-06-01 @ 17:28:46
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: carro!

Men Tack Helen! Nu läste jag det här lite sent... Men nästa gång du ska göra något så är jag gärna smakråd om det skulle behövas.Hoppas i alla fall att ni hade så roligt som du förväntade dig att ha! Mys på med Jonas nu, innan han drar igen! Vi höres! Kram

2007-06-03 @ 10:35:04
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0