Fluga.........

Snacka om blandat väder...ena sekunden sol och nästa ösregn.

Inatt var det en fluga inne i sovrummet. Hon drev mig nästan till vansinne.
Surrade runt huvudet hela tiden och jag lyckades inte få på någon smäll med sundsvallan på den.
När kl. var 5.30 gav jag upp o gick efter tidningen o fikade istället.

Vi har hälsat på Maggan o Max idag. Dom hade fått så fin altan på "Hammarn", jag blev väldigt avis. Vill också ha!!!

Sedan åkte jag hem o dammsugade o vek lite tvätt.
Efter middagen kom lillebror Adam en stund.
    

                                                       image78

Jag skulle vilja åka till Hudiksvall på trav i helgen, Alvars ena häst startar i V75 där.
Vi får se när Jonas kommer hem o om vi får någon barnvakt.

Det har varit lite tomt här hemma i några dagar. Pontus o Victoria är hemma hos henne. Jonas var bara hem på Onsdagsnatten några timmar.

Nu ska jag fortsätta lite med Lindbergas "nya" hemsida.

                                                image79

Kommentarer
Postat av: Maria

Här var det både vackra fjärilar & blommor. Ja visst kan flugor göra en tokig eller ska man säja tokigare med sitt surrande. Hoppas ni får barnvakt & kan åka på trav...vinner du får du dela med dig...*L*

2007-07-26 @ 20:05:43
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: moa

hahaha hahah, hur visste du att flugan var
en hon?

2007-07-26 @ 21:41:17
Postat av: Anonym

Bra att Lindebergas hemsida uppdateras, den ser rent sagt skitful ut! Fula färger/typsnitt + kass funktionalitet och allmänt dåligt uppdaterad.
Kör hårt! Väntar med spänning.

2007-07-26 @ 22:50:15
Postat av: moa

åå lindbergas sida är så fin, färgerna och allt är så himla fint. du behöver inte uppdatera den mamma. den är såå himla fin..

2007-07-27 @ 12:30:02
Postat av: Helèn

Maria;tokigare kanske jag inte kan bli;)
Anonym;du kanske är frivillig att göra hemsidan?

2007-07-27 @ 15:03:14
URL: http://helenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0