Dyngsur!!!!!!!!

Har varit ute i det eviga regnandet.
Jag har jobbat i går o idag men nu är jag ledig i flera dagar. skönt!!
Jag ska hämta Jonas på bilbolaget i morgonbitti, så det blir ändå ingen sovmorgon.

Vi hade styrelsefest på WIF i lördags. Tyvärr blev det bara suddiga bilder. Vet inte om det beror på telefonen eller vätskeintaget!

Vi hade femkamp o åt god mat. Vi kom inte hem förrän kl.02.00.

På dagen firade vi Anton.

image68

image69

image70

image71


Igår o idag så har Albin o Anton varit på Smedjans dagis eftersom Hammaren är stängd i tre veckor. Det har gått bra. Men nu är dom ledig tills nästa fredag.


Glenn o Moa har varit o tittat på en lägenhet i Viskan. Det blir lite konstigt om dom flyttar. Tomt.
Men man minns ju själv första lägenheten vad spännande det var. 

Nu vill Albin ha kvällsfika så jag ska gå och göra det. Han har beställt mjölkchoklad.

See you! 

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Ja idag är det inget roligt väder..
Spännande för Moa och Glenn.. Hörs

2007-07-17 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0