BARNDOMSVÄN

Idag var Albin, Anton o jag till Irene o Helen. Irene o jag har känt varandra sedan vi var 5-6år o bodde grannar. Då tillbringade vi nästan varenda dag tillsammans. Fast vi inte bor så långt ifrån varandra så träffas vi inte så ofta nu för tiden. Men idag fick vi prata av oss lite i alla fall.


image76


Hanna o Moa hade flyttat hagen när jag kom hem, så nu har hästarna fullt bete igen. Lukas hälta är mycket bättre, men inte 100%. Han har så tråkigt när han inte får följa med ut på ridturerna. Snart kan nog Moa börja skritta honom.

Jag måste försöka att åka till Lindberga o knäppa lite kort så att jag kan uppdatera deras hemsida.

Nu ska jag gå ut o ge hästarna vatten.

                                                                                           image77

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Va skönt att Lukas är bättre.
Jag måste oxå stänga hage kanske Hanna och Moa kan komma till mig oxå:)
Kram

2007-07-25 @ 09:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0