Sommar igen!

Åh vad skönt att det blev värme igen.

De senaste dagarna har jag gjort lite av varje;:

På lördag morgon var vi på ridtur till Gösundaberget o grillade korv mmm.
Underbart väder o trevligt sällskap.


image87

Vi var ute i fyra timmar.

image88

Efter kaffe o kaka så gav vi oss iväg neröver.

På Söndagsförmiddag gav vi oss iväg till Stöde marknad med pojkarna. Lagomt med folk då vi kom.
Dom åkte karuseller o köpte godis. Jag var glad att vi åkte i tid, för när vi for hem så började det bli både varmt o folkigt.


I måndags så var Britt (svärmor), Sussi (svägerska) o Berta (Jonas mormor) ,med upp till Edebosjön.
Vi tittade efter blåbär o fikade.

På eftermiddagen gjorde jag fika o sen åkte Albin, Anton, Pontus, Viktoria, Moa o Jag till Norrsjön o badade.
Det var jätteskönt!
image89

Nu i kväll har vi varit till Moa o Glenn o fikat. Moa har bränt ryggen idag när hon var på sandgrundet o badade.

Nu väntar jag på att Albin o Anton ska komma hem i från mamma. Vi träffade henne på affären o då följde dom med henne hem.

                                                                             image90

Ha det bra allihopa!!!






Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som att det är full fart på sörsia.
Jag tyckte Jonas såg lite åkrädd ut i karusellen...fniss. Inte mycke till marknad nu för tiden, har inte varit dit på många år men lite vart det handlat.
Ha de så gött i värmen.
Kram

2007-08-07 @ 23:04:06
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: sussi

Hej Helen
Väldigt trevligt att läsa din blogg, kul att du tyckte om turen på ditt berg.tror du inte att Rebell den jäveln sprängde hagen, så det var till att jaga fast hästar och laga hage. Hoppas att du fick en lugn och skön kväll med Jonas........ innan du ska ut och köra bil.Vi syns nog i morgon på marknaden. Tack för i dag. Sussi

2007-08-18 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0